Gyakori kérdések
- Mennyibe kerül, ha lakásomba/ családi házamba/ üzlethelyiségembe/ egyéb ingatlanomba riasztórendszert szeretnék telepíttetni, és hogyan kérhetek árajánlatot?
- Rendelkezem már riasztórendszerrel, de szeretném távfelügyeleti szolgáltatással kiegészíteni, mit kell tennem?
- Szeretném a RIMI távfelügyeleti szolgáltatását igényelni, de jelenleg más cég távfelügyeletére van a riasztórendszerem bekötve. Mi a teendőm?
- Mit tegyek, ha véletlenül beriasztottam a lakásomat/irodámat vagy tudom, hogy téves riasztás történt?
- Miért végezzek időnként próbariasztást?
- Riasztóm nem működik/minden ok nélkül megszólal/valamilyen egyéb problémám van a riasztórendszerrel. Mit tegyek?
- Szeretném a szerződésben szereplő adatokat átmenetileg/véglegesen megváltoztatni (pl.: értesítendő személyek listája, telefonszámok, számlázási cím, stb.) Mit kell tennem?
- Mi a teendő, ha távfelügyeleti szolgáltatásomat szüneteltetni akarom?
- Adatkezelési tájékoztató
Mennyibe kerül, ha lakásomba/ családi házamba/ üzlethelyiségembe/ egyéb ingatlanomba riasztórendszert szeretnék telepíttetni, és hogyan kérhetek árajánlatot?
Riasztórendszer telepítésekor minden esetben helyszíni felmérést végzünk, hiszen az adott ingatlan kialakítását, adottságait, valamint az Ön speciális igényeit egyaránt figyelembe kell venni annak érdekében, hogy a legmegfelelőbb rendszer kerüljön kialakításra. A felmérést az Ön kérésére szakemberünk egy leegyeztetett időpontban elvégzi, majd személyre szabott ajánlatot készít. A felmérés és az ajánlat összeállítása díjmentes!
Ha Ön ajánlatunkat megfelelőnek találja, akkor technikusunk egy következő megbeszélt időpontban elvégzi a riasztórendszer telepítését. Amennyiben Ön 24 órás távfelügyeleti szolgáltatásunkat is igényelni szeretné, akkor az erre vonatkozó szerződés aláírása a telepítéssel egyidejűleg történik.
Internetes megrendelés adatlapunk kitöltésekor kérjük válassza ki az „riasztórendszer telepítése” opciót. Kérjük hagyja meg telefonszámát, hogy szakemberünk minél előbb felvehesse Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben telefonon szeretne felméréssel, egyéb műszaki kérdéssel illetve aktuális telepítési akcióinkkal kapcsolatban érdeklődni, kérjük, hogy hívja műszaki osztályunkat vagy ügyfélszolgálatunkat!
Rendelkezem már riasztórendszerrel, de szeretném távfelügyeleti szolgáltatással kiegészíteni, mit kell tennem?
Internetes megrendelés adatlapunk kitöltésekor kérjük válassza ki a „riasztó távfelügyelet” opciót. Lehetőség szerint kérjük, hogy hagyja meg telefonszámát, hogy minél előbb felvehessük Önnel a kapcsolatot. Ajánlatunk elfogadása esetén technikus munkatársunk pár napon belül felprogramozza az Ön riasztórendszerét. Telefonos érdeklődés esetén kérjük, hogy hívja műszaki osztályunkat illetve ügyfélszolgálatunkat, ahol aktuális telepítési akcióinkról is bővebb tájékoztatást kaphat.
Szeretném a RIMI távfelügyeleti szolgáltatását igényelni, de jelenleg más cég távfelügyeletére van a riasztórendszerem bekötve. Mi a teendőm?
Amennyiben Ön Internetes megrendelés adatlapunkat kitölti, szakemberünk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot! Ha telefonon szeretne időpontot egyeztetni, kérjük, hogy hívja műszaki osztályunkat vagy ügyfélszolgálatunkat.
Mit tegyek, ha véletlenül beriasztottam a lakásomat/irodámat vagy tudom, hogy téves riasztás történt?
Mindenki, aki a RIMI Monitoring Kft. távfelügyeleti szolgáltatását igénybe veszi, kap egy titkos kódot. Ezzel a téves riasztás lemondható, így nem szállnak ki feleslegesen az intézkedők. A téves riasztást diszpécserszolgálatunkon lehet lemondani. A lemondást csak az ügyfél azonosító szám és a titkos lemondó kód ellenében tudjuk elfogadni! Ezáltal ügyfeleink védelmét biztosítjuk, mivel a kód ismerete nélkül illetéktelen személyek a riasztást nem mondhatják le.
Miért végezzek időnként próbariasztást?
Mint minden elektronikai berendezés, a riasztórendszer alkotóelemei is meghibásodhatnak, annak ellenére, hogy a vagyonvédelmi berendezések gyártóinak szigorú minőségi előírásoknak kell megfelelniük. Mivel tényleges riasztás ritkán fordul elő, a riasztó valamely részének meghibásodásának észlelése sem olyan kézenfekvő, mint például egyéb elektronikai háztartási gépeink esetében. Bizonyos típusú meghibásodásokat (pl. akkumulátor hibája) a riasztórendszer ugyan jelez a központnak – ilyen esetben szakemberünk kapcsolatba lép Önnel, hogy a hibát mielőbb ki tudja javítani – de lehetnek olyan tényezők (pl. lakás átrendezése, stb.), amelyekről hibajelentést a riasztó nem tud küldeni, viszont amelyek blokkolhatják a betörésjelzés beérkezését a diszpécser-központba. Ezért ajánlott, hogy Ön lehetőleg néhány havonta végezzen próbariasztást. Kérjük, hogy ilyenkor előzetesen lépjen kapcsolatba diszpécserszolgálatunkkal, ahol lemondókódja és ügyfél-azonosító kódja megadását követően tájékoztassa munkatársunkat a próbariasztás pontos idejéről, majd a próbariasztást követően ismét kapcsolatba lépve diszpécserünkkel tájékoztatást kaphat készülékének beérkezett jelzéseiről, valamint kérheti, hogy az Ön riasztója által generált jelzéseket a továbbiakban ismét éles betörésjelzésként kezeljük.
Riasztóm nem működik/minden ok nélkül megszólal/valamilyen egyéb problémám van a riasztórendszerrel. Mit tegyek?
Amennyiben a felmerülő probléma nem szorul azonnali megoldásra kérjük, hogy internetes ügyintézés adatlapunkon keresztül jelezze azt felénk. A sürgős esetekre állandó rádió illetve riasztó ügyeletet biztosítunk mind Budapesten, mind pedig a Dunakanyarban objektummal rendelkező ügyfeleink számára. Az ügyeletek telefonos elérhetőségei a kapcsolatok menüpont alatt találhatóak.
Szeretném a szerződésben szereplő adatokat átmenetileg/véglegesen megváltoztatni (pl.: értesítendő személyek listája, telefonszámok, számlázási cím, stb.) Mit kell tennem?
Az szerződésben szereplő adatok módosítását írásos formában tudjuk elfogadni. Kérjük, hogy internetes ügyintézés űrlapunkat értelemszerűen kitölteni szíveskedjen, és mi az Ön által kért módosítást még aznap- munkaidőben- rögzítjük rendszerünkben.
Mi a teendő, ha távfelügyeleti szolgáltatásomat szüneteltetni akarom?
A szolgáltatás szüneteltetésére két lehetőség van:
Ideiglenes szüneteltetés: Ebben az esetben az Ön írásbeli kérésére az átjelző berendezés nem kerül leszerelésre, viszont átmenetileg kikapcsolt állapotba kerül, aminek következtében a riasztó jelzései nem jönnek be a központba, tehát intézkedés sem történik. A ideiglenes szüneteltetés alatt, a visszakapcsolás kérésére irányuló legközelebbi írásbeli visszajelzésig fenntartási díjat számlázunk.
Ideiglenes leszerelés: Ha Ön hosszabb távra, azaz több mint egy évre szeretné szüneteltetni a szolgáltatást, netán a felújítási munkálatok miatt kell átmenetileg leszerelni riasztórendszerét, írásbeli kérelme alapján szakemberünk az Ön további rendelkezéséig az átjelző berendezést eltávolítja.